Mnozí z vás jistě mLink.cz znají a používají, další třeba jen znají a nepoužívají. Ti, co neznají, vysvětlím. mLink je reklamní systém pro časově cílenou internetovou reklamu. Inzerenti platí za časovou jednotku, neplatí za proklik, prodej apod.
Majitelé webů, kteří zobrazují reklamu si tak mohou přijít na zajímavý pravidelný měsíční příjem. Doporučuji do systému přidat všechny vaše weby, které mají alespoň nějaký PR a S-Rank a nějakou návštěvnost. Protože i malé weby mohou vydělávat a pokud si inzerent zaplatí výhodný balíček All in one, hezky rychle prodáte odkaz na všech webech. Sice to mohou být malé částky, ale korunka ke korunce a jste v balíku.
Já jsem teda mLink moc nezkoušel, ale co jsem tak slyšel tak ani zdaleka nedosahuje kvalit DirectoGlobal, kde mám své weby. Je to hlavně kvůli málo inzerentům v mLinku.
Directo má možná kvalitnější administraci a celý systém se zdá být kvalitní. V Directu mám zatím jen blog a zatím nikdo nekoupil. mLink je zase jednoduchý a mám tam už asi 14 dní více webů. Nic moc weby, max. PR 2 a nějaký SRank. Ale ten balíček All in one je pro inzerenty zajímavý a tobě to zajistí prodej ploch na všech webech, což je super. Je tam sice o něco nižší provize, ale všechny weby vydělávají.
Tak jsem se na mLink podíval a co nevidím, na titulní straně toto moudro:
“Umístěním zpětných odkazů na kvalitních stránkách získá i Vaše stránka časem vyšší PageRank, tím i vyšší umístění ve vyhledávačích jako je Seznam nebo Google.”
Zajímalo by mě, jak na to přišli. Já jsem zatím nevypozoroval přímou souvislost mezi PR a pozicí v SERP. Zejména bych rád viděl, jak na GPR reaguje Seznam?
Tak na GPR Seznam IMHO nereaguje vůbec. A PR má být jeden z mnoha faktorů, které ovlivňují pozici v SERP. Ale podle mých zkušeností to příliš roli nehraje.
Moudro bude asi trochu marketing.