Produktové kampaně v PPC

PPC experti jistě znají Product listing ads a Merchant center v AdWords. Velké i malé e-shopy tak mohou snad inzerovat všechny svoje produkty hezky z jedinečným obrázkem a stačí jim k tomu pouze jeden XML feed. Mohu potvrdit, že tyto kampaně jsou relativně výkonné, vysoké CTR a nízká cena za konverzi.

Ale co když budeme chtít produktové kampaně ve Skliku, kde zatím nic takového není? Můžete si je sami vytvořit s pomocí Excelu a XML feedu, přesně podle návodu na Sklik blogu.

V poslední době se objevilo několik on-line služeb, které XML feed automaticky zpracují na import přímo do AdWords a Skliku. Moc jsem je zatím netestoval. Zatím jsem tedy objevil 3 služby.

Mergado.cz je povedená služba pro kompletní optimalizaci a zpracování XML feedů pro zbožové vyhledávače v Česku. Kromě toho také nabízí vytovření produktových kampaní. Mesíční poplatek za využívání začíná na 286 Kč bez DPH a je pro e-shopy do 20 000 položek.

PPCHit.cz je nedávno vzniklá služba a její provozovatel je zřejmě jeden z největších doménových držitelů a obchodníků v ČR. 🙂 Na 14 dní je služba zdarma, ale tarify se dělí podle položek a jsou celkem drahé. Do 2 000 položek to je 699 Kč za měsíc, do 8 000 položek 1 499 Kč a do 25 000 položek je to docela raketa 3 999 Kč měsíčně. Předchozí Mergado do 200 000! položek stojí 1 286 Kč bez DPH a nabízí i další služby.

ProduktovéKampaně.cz je zatím ve vývoji a tvoří jej tým BlueBerryApps. Bez zajímavosti není, že službu zvládli na programovat za jeden víkend spolu s Jindřichem Fáborským.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *