je placený článek. Sice je asi stále krize a penízky jsou potřeba, chápu. Ale placeným článkem na téma pojištění a kreditní karty spolehlivě zabijete váš blog a lidé si vás vymažou z RSS čtečky. Nepomůže ani označení, že se jedná o inzerci apod. Návštěvníci blogů nechtějí číst PR žvásty a kecy. Řešením by bylo napsat článěk na nějakou zajímavou službu, výrobek, ale nepsat to reklamním stylem. Ovšem musíte na to velice chytře, jinak to návštěvník rychle prokoukne a už se mi nebude chtít vracet. Pro jistotu bych na blogy vůbec placenou propagaci vůbec netahal. Prodej textové reklamy po stranách textu je relativně v pořádku, provoz blogu něco málo stojí. Ale PR články už jsou docela drzost.
Jednou jsem napsal článek, kde jsem se trošku vytahoval a ubyl mi jeden z mála čtenářů a odebíratelů RSS výstupu. Takže už si na to dávám pozor.
Naprosto souhlasím, už několik blogů jsem si smazal z RSS, protože to přehnaly s PR články.
PR články jsou dobré, ale bloger si musí vybírat témata, o kterých píše běžně. Čtenář si potom nevšimne, že jde o PR. Já to tak dělám a čtenářů naopak přibývá a zatím žádná stížnost na PR. Je ale pravda, že tématické PR se špatně hledají…
Márty: No to je asi nejlepší, ale musí se to napsat dobře.