Blogeři autaři

Auto je často bráno jako ukazatel bohatství a úspěchu. Čím na první pohled dražší auto, tím větší boss. Ale jak to je některých blogerů – internetových podnikatelů?

Cayman se často o autech zmiňuje. Jeho články jsou spíše filozofické, o materiálních věcech se moc nebaví. Sice se občas zmíní o vydělaném balíku dolarů, ale vlastní auto nemá. Viz. citace z článku.

Auto na silniční provoz nemám z ryze praktických důvodů – 1. Nehodí se k našemu novému bytu na nábřeží a vhodnější bude nějaká jachtička, 2. Auto je nejhorší druh investice, které ztrácí na hodnotě každý den po zakoupení, 3. Auta smradí a v centru je rychlejší se pohybovat MHD nebo pěšky.

A já s ním souhlasím, nemám s tím problém. A dalších několik článků, ve kterých se vyjadřuje k tak pro něj zbytečné věci, jako je automobil.

Den bez aut v pondělí 22.9.2008 nebo již v neděli? Jsem “mírně” zmatený 😉

Start-Up na výrobu a prodej aut v Californii (také díky Google zakladatelům)

Dalším blogerem je MzK a jeho automobilové zkušenosti jsou nemalé. Zvláště, co se týče rozbitých aut.

Po důkladném výběru auta nastal rychlý zvrat. Naštěstí výdělky z AdSense jsou výtečné, tak nebyl problém zakoupit další vozidlo. Málem bych zapomněl na dočasné vozítko. Ale MzK je úspěšný, takže starou popelnicí dlouho nejezdil a dostal služebák. Pracuje v kamarádově firmě.

Bohužel i nové auto bylo MzKem zlikvidováno. Tak snad dostane nové a lepší.

Radovan je bezesporu velký fanoušek aut. A nezapomene se o tom zmínit na blogu. Je také příznivcem tuningu. Jeho puma je toho důkazem. Dalším jeho vozítkem je pěkný offroad a služebák hostingové společnosti, kterou vlastní.

Radek měl spoustu aut, alespoň to tvrdí na blogu. Ale jeho červený sporťák corvette je spolu s článkem legendou. A když se začteme do komentářů zjistíme další auta, které proháněl po silnicích.

jenže zkus to vyprávět člověkovi, který nikdy neseděl (jako já) a neřídil svoje MB S500L, Audi A8Q 4.2, Volvo C70 T5 či Corvette C5 😉 Ti lidé naprosto nechápou, že špičková auta sedí na silnici zcela jinak. Já bych se v Octavii I bál jet více než 120km/h, na víc to není dělané, v Octavii II víc než 150.. Jsou to dobrá auta pro rodinu, ale proboha nedělejme z nich sporťáky. Škodovka by do nich naopak měla montovat omezovač na 150km/h.

I když ještě horší jsou pitomci, co jezdí 150km/h s Felicií, to je auto dělané na 60km/h.

Podle klubu Radka Hulána nyní jezdí Hyundai XG.

A na konec jsem si nechal perlu, Ahyde a jeho Aston Martin Vantage. K tomu není co dodat. Snad jen, že Ahyde je zřejmě ekonom, protože místo technických údajů a zážitků zmínil jen finanční náklady. Ale co už.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *