Long-tail na minisite

Odpůrci minisite to nemusí číst, ale třeba se mohou inspirovat. Včera jsem na svém Adsense účtu pozoroval enormní nárůst zobrazení na jedné minisite, nebo také MFA. Web jsem udělal někdy minulý rok v červenci. Nejprve měl cca. 80 UIP denně, ale v září to padlo na 20 UIP, neřešil jsem to. Mám to na relativně hezké .cz produktové doméně, na kterou plánuji e-shop. Doména je dvouslovná a mám i pomlčkovou variantu.

A právě jsem vychytal hezké dvouslovné klíčové slovo, které se k produktu váže a je v současné době hledané. Přesná shoda na Seznamu 134 od února do dubna. Hlavně tam skoro není konkurence a proto včera na web přišlo 300 UIP. Už jsem i registroval .cz domény tohoto spojení. 🙂 Snad jsem udělal dobře.

13 thoughts on “Long-tail na minisite

  1. Už máš regnuto, tak snad můžeš prozradit to zázračné spojení,.. JInak co já mam zkušenosti z těchto “tsunami” na minisite, tak stejně rychle jak přijdou i odejdou 🙂

  2. Pravda, dneska už je to slabší, asi 100 zobrazení na Adsense. 🙂 Ovšem mazec je, že .info verze je registrovaná minulý rok v září, ostatní TLD jsou volné. To jsem zjistil teď. 😀

  3. hezké dvou slovné spojení. Ten nárůst hledanosti ze 150 na 3 044 je úctyhodný. Gratuluji. Jsem zvědav jak to bude kolísat.

  4. **Klíčové slovo**… 😉

    Autor blogu: Není na to těžké přijít. 😉

  5. a cim byl zpusoben ten vykyv?
    tipuju ze nejakej clanek pripadne o tom byl nejaky porad.

  6. Jó, televize to je někdy síla. Před pár lety jsem na jeden blogísek napsal post s názvem “Ano, šéfe”. Byl to vtipný rozhovor s mým tehdejším nadřízeným.
    Pak se objevil v TV ten pořad, prvních 14 dní, než mfáčkaři zareagovali, jsem na tohle slovní spojení byl v Seznamu na 1. místě. Z původních cca 40 UIP to chvílema stoupalo i na 600 – 700 denně.
    Radši jsem ten článeček přejmenoval, taková návštěvnost byla stejně k ničemu, ale Alexa mi na chvíli sjela z 2 500 000 na pěkných 900 000 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *