Proč neprodávat blog?

Mám na mysli hlavně osobní blogy s názorem blogera. Hlavní problém je právě v osobě, která blog píše. Každý člověk je něčím vyjimečný a odlišuje se. Blogu dává nějakou podobu a směr. A právě na tom to je založeno.

Čtenáři s největší pravděpodobností čtou blogy kvůli nějakému názoru a chtějí se dovědět něco nového ze života blogera. Případně se ztotožňují, nebo ji chtějí jen zanadávat. 🙂 Tohle všechno s prodejem zmizí a nastane brutální úpadek. Nový majitel prostě nedokáže pokračovat stejně, protože je to nekdo jiný.

Malý přiklad za všechny. Před časem jsem četl blog Air4web, psal to jeden sebevědomý fajn týpek. Rád jsem tam chodil. Mimochodem doména už je jen zaparkovaná.

Poté se to rozhodl prodat v aukci. Myslím, že o to měl zájem i samotný Radek Hulán. Prodal to asi za 12 000 Kč. Nový majitel nic nového nenapsal a já už jsem neměl důvod se vracet. Ještě nedávno tam byl obsah a já se ze zvědavosti podíval na počítadlo, které ukazovalo 3 návštěvy za den. A dnes už tam ani obsah není.

Svůj blog chtěl prodat i Radek Hulán, ale nakonec to nechal být a dobře udělal. Teď se o prostor dělí s několika dalšími lidmi a sám dál aktivně píše.

Troufám si říci, že by to s jeho blogem dopadlo stejně. Ale třeba se pletu.

Samozřejmě si každý může se svým blogem zacházet, jak chce. Jedním z dalších příkladů je třeba Latrine na staré doméně, ale tam ještě existují fóra se silnou komunitou. Nehledě na to, že David Grudl pokračuje s blogem na www.latrine.cz Pro zajímavost, David vydražil blog za 66 666 Kč.

A kupec blogu je na tom ještě hůře. Čeká, že se mu investované prostředky vrátí, ale s odlivem čtenářů utíkají i peníze.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *